Tuesday, July 08, 2008

kosong

agak penat gak closing syif arini. sbb dah lame x buzz,so lembab lak.ceh padehal mmg lembab. dah la tersiram tangan sendiri air panas. gile mcm dah nak berair mate ku~ baby boss soh sapu butter dkt part yg terkene air panas tu, so aku pon letak la time on the way balek dgn thiru selvam kan. rasenye dah tak sakit. hehe. sangat berkesan ye~
keje arini .... biase2 je. agak annoyed dgn bebudak dominos yang show off cakap kuat2 dpn kedai. naik kepale btol! haa ! aritu ade sorang budak dominos tuh kate muke aku mcm SIPUT BABI ? pastu nak cover line la katenye PATUNG BARBIE . ceh .. tak boleh bla. tak puas ati btol aku. kerek je perangai. tak pernah plak aku nak terhegeh dkt bebudak dominos, tetibe nak ngate aku plak la kan? blacklist!
wehh lapa la plak.petang tadi makan keteow goreng basah je. thanks encik kamil kerane belanje lagik. huhu. encik kamil? mcm sape2 la encik kamil ni. hahaha.sape lagi kamil yang aku kenal.die sorg je la kot...heh. katenye nk buat blogspot. nak letak ads.bole buat duet. ek eleh. friendster sendirik pon tak terjage.bukan nak demotivate. tapi betol ape? mende yang nampak senang ni mane ade senang sbenanye. susah jugak. takde yang senang. haha.
rasenye nak tgk WANTED lagik. yang ke-5 kalinye ! sengal tak sengal laaa...nak tgk sorang, encik kamil kecoh plak! tak bagik ! alaa...nak tunggu dvd lambat lagik. erm.pedulik! aku nak tgk jugak ! tak kesah la sorang2 ke, dua orang ker, berorang orang ker.tapi bile? yeay! rabu ni aku off! so mari berjalan2 seorang diri ker KLCC. encik kamil kerja! nak kua dgn org laen mcm xde sape je.... sangat la antisocial
entah bile aku nak start menghantar CV kan? clearance dgn uia tak buat lagi. bole ke convo ni? aiyoyoyo! cemane ah? apesal aa aku rase malasss sangat2 nak menyetelkan mende2 ni..

No comments: